Olympus E-410 DZK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus E-410 DZK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Markeman 16-06-2009
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

Mijn Olympus E-410 is een weekje meegeweest naar New York en ik ben zeer te spreken over de resultaten. Tijdens een dergelijke stedentrip is het relatief geringe gewicht een groot voordeel.
De capaciteit van de accu is voldoende. Ik heb geen enkele keer op de reserveaccu terug hoeven te grijpen.
Toch overweeg ik nu om een E-620 aan te schaffen. Dit voor de beeldstabilisatie en de flexibele monitor. Dit neemt niet weg dat je tegen de dumpprijzen waarvoor de E-410 (en E-420) momenteel aangeboden worden erg veel fotoplezier en -kwaliteit krijgt.

Lambo 28-11-2008
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

Ik twijfelde tussen de e-410 en de e-510. de 510 kostte zo'n 200 euro meer met dat verschil dat hij een beeldstabilisator heeft en de e-410 niet.de keuze was snel gemaakt. Dit toestel neemt haarscherpe foto's en reageert enorm snel. Er zijn ook uitzonderlijk veel mogelijkheden met dit toestel. De prijs valt ook goed mee in vergelijking met de kwaliteit; en zeker als je hem met andere toestellen vergelijkt.

addie59 31-08-2007
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

Dit is mijn eerste SLR, hiervoor verschillende compactcamera's gehad (laatste was Olympus C-770 UltraZoom).
In de afgelopen weken zo'n 1300 foto's gemaakt met de E410. Heerlijk die snelheid van verwerken en terugkijken.
Kwaliteit foto's goed, na bijwerken op de computer nog beter !!
Keuze gemaakt door: gewicht, Live-view, etc.

arendo 23-08-2007
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

Perfect toestel. Gekocht wegens het lage gewicht en beperkte omvang. En voldoet 200% aan mijn verwachtingen. Wat een heerlijk toestel om mee te nemen. Ook bij lange wandelingen geen enkel probleem om toestel mee te nemen!

En de fotokwaliteit: prima! Scherpe foto`s, goed contrast en mooie kleuren. Ik volg wel het advies, in resetstand 1 heb ik als instellingen: 100 asa, ruisofilter helemaal uit en verscherping -1. In resetstand 2 heb ik ISO 800 ASA, ruisfilter aan en verscherping 0.

Tot nu toe nauwelijks commentaar op het toestel kunnen verzinnen, enige miknder puntje is het lage contrast van het LCD-scherm bij Liveview.

Goalie 29-07-2007
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

Lang getwijfeld over welke type Olympus het moest worden. Toch de E410-double-zoom-kit. Voorkeur voor Olympus komt uit goede ervarigen met de Camedia C-zoom serie.
Om met spiegelreflexcamera te beginnen biedt dit toestel ruime mogelijkheden, zeker met 2e objectief erbij. Hij is zeer licht in vergelijk mat andere merken, maar ook klein, voor mensen met grotere handen zou dit toestel niet lekker in de handen kunnen liggen. Nederlands menu is prettig, en er is op verschillende manieren door menu heen te scrollen, weinig handelingen om een instelling te veranderen. Prettig toestel waar een beginnende spiegelreflex-fotograaf goed mee uit de voeten kan.

naam236 25-06-2007
Geschreven voor: Olympus E-410 DZK zwart

na enige gewenning een pracht toestel , zeer scherpe foto kwaliteit, de hoge resolutie is prachtig met 1 gigabyte neem je 415 fotoos, lenzen zijn mooi op elkaar ingesteld ook, de macro lens aanbeveel waardig ooke prijswaardig